REKLAMA
Znaleziono 2166 wyników
[Kraków] 4 Budynki Mieszkalne w Zabudowie Bliźniaczej, ul. Kołodziejskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] 4 Budynki Mieszkalne w Zabudowie Bliźniaczej, ul. Kołodziejska
Kraków, Podgórze
Ośrodek Szkolny, ul. Millanainwestycja
Pokaż inwestycję
Ośrodek Szkolny, ul. Millana
Kraków, Podgórze, Millana
[Warszawa] Budynek Adgar Plaza A wynajęty w 100%artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Budynek Adgar Plaza A wynajęty w 100%
Grupa Adgar podpisała umowę najmu powierzchni biurowej w budynku Adgar Plaza A z firmą z branży tran...
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Sand And Sky Apartmentsinwestycja
Pokaż inwestycję
Sand And Sky Apartments
Międzyzdroje, Gryfa Pomorskiego 72
GDDKiA domyka S7, wylot i wjazd do Warszawy od strony Gdańska, Olsztynaartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA domyka S7, wylot i wjazd do Warszawy od strony Gdańska, Olsztyna
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) szuka wykonawcy, który zaprojektuje ostatni odcinek ok. 12,9 km nowego przebiegu obecnej DK7 na parametrach drogi ekspresowej pomiędzy Kiełpinem a Trasą Armii Krajowej (S8) w Warszawie. To ostatni odcinek najtrudniejszy, z punktu widzenia ruchu, zabudowy, wpisania się w istniejący układ miasta stołecznego Warszawy i jej dzielnic. W piątek 13 października do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zostało przekazane ogłoszenie o zamówieniu rozpoczynające postępowanie przetargowe.
Equity Poznań Zachódinwestycja
Pokaż inwestycję
Equity Poznań Zachód
Skórzewo, Sady
[Wrocław] Do końca września z AOW wjedziemy prosto na drogę ekspresową do Oleśnicyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Do końca września z AOW wjedziemy prosto na drogę ekspresową do Oleśnicy
Liczący ponad 22 kilometry odcinek drogi ekspresowej S8 zostanie otwarty do końca września. Oznacza...
Kolejny etap wielkiej inwestycji GLP pod Wrocławiem gotowy. Powstaną setki nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny etap wielkiej inwestycji GLP pod Wrocławiem gotowy. Powstaną setki nowych miejsc pracy
Prawie 90 tys. mkw. mają dwa nowoczesne magazyny wybudowane przez Grupę Antczak dla firmy GLP, która jest jednym z kluczowych inwestorów i deweloperów nieruchomości logistycznych w kraju. Budynki powstały na terenie wielkiego parku logistycznego Wrocław V Logistics Centre w Magnicach w gminie Kobierzyce. Pracę w nich znajdzie kilkaset osób.
Aglomeracja Wrocławska: Kolejna koreańska firma zainwestuje w gminie Kobierzyceartykuł
Pokaż artykuł
Aglomeracja Wrocławska: Kolejna koreańska firma zainwestuje w gminie Kobierzyce
Wielka inwestycja LG Chem Energy – budowa największej w Europie fabryki baterii do e-aut p...
Będzie nowy przebieg DK9 od drogi ekspresowej S74 w okolicy Tarnobrzega do węzła Rzeszów Zachód na A4artykuł
Pokaż artykuł
Będzie nowy przebieg DK9 od drogi ekspresowej S74 w okolicy Tarnobrzega do węzła Rzeszów Zachód na A4
Minister Infrastruktury zatwierdził Programy Inwestycji dla budowy nowego przebiegu drogi krajowej nr 9, od drogi ekspresowej S74 w okolicy Tarnobrzega do węzła Rzeszów Zachód na A4. W III kwartale br. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ogłosi przetarg na prace przygotowawcze dla tych zadań. Łącznie z obwodnicami, cały odcinek nowej DK9 będzie liczył ok. 60 km.
REKLAMA